Categorieën
Nog maar 1 dag Oktober Woonmaand korting!

Bestellen

Hieronder vind je alle vragen met betrekking tot het bestellen. Staat je vraag er niet tussen of heb je hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!

Veelgestelde vragen

Een product kun je in je winkelmand plaatsen door op de groene knop te klikken. Vervolgens kun je jouw winkelmand bekijken en doorgaan naar het afrekenen. Vul hier je adresgegevens in voor de verzending en kies de gewenste betaalmethode. Klaar is Kees.

Tijdens het afrekenen kun je zelf de gewenste betaalmethode kiezen. Bijvoorbeeld IDEAL, PayPal, een creditcard of via een directe bankoverschrijving. Alle betaalmethoden zijn streng beveiligd.

De verwachte levertijd van het product wordt getoond op elke product pagina. Je wordt minimaal één dag van te voren via de mail op de hoogte gebracht van het exacte levermoment. Als je meerdere producten bestelt dan zullen wij alles in één zending proberen te leveren. Echter kan het voorkomen dat je de bestelling in twee zendingen ontvangt.

Ontvang je jouw bestelling graag op een later moment? Dan kun je dit aangeven onder ‘bestelnotities’ tijdens het afrekenen.

Bij bestellingen boven de €100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bij bestellingen onder de €100,- zijn de verzendkosten afhankelijk van het type product. Een klein pakket, zoals een wastafelkraan, wordt verzonden voor €7,95. De verzendkosten van grote of breekbare producten, zoals een spiegel, bedragen €35,-.

Ja, als het product nog niet onderweg is kun je het afleveradres nog wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op.

Ja, je kunt ongebruikte producten binnen 14 dagen na levering retourneren. Vul hiervoor het online retourformulier in. Tegels en producten die speciaal voor jou zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden. Indien een product speciaal voor jou is gemaakt dan wordt dit op de productpagina vermeld.

Belangrijk:  Eventuele (transport)schade moet binnen 48 uur na levering worden gemeld anders kunnen wij geen kosteloze reparatie of vervanging aanbieden.

Ja, als het product het magazijn nog niet heeft verlaten kun je de bestelling annuleren. Neem hiervoor contact met ons op.

Producten die al speciaal voor jou zijn gemaakt kunnen niet meer geannuleerd worden. Indien er sprake is van een op maat gemaakt product dan wordt dit op de productpagina vermeld.