Garantie en reparatie
Hieronder vind je alle vragen met betrekking tot garantie en reparatie. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag.
Wil je meteen een service aanvraag doen? Dan kan via ons serviceformulier.
Veelgestelde vragen
Dat is niet fijn en dat willen we zo snel mogelijk oplossen. De snelste manier om tot een oplossing te komen is door ons serviceformulier in te vullen. Wij behandelen je aanvraag zo snel mogelijk. Je kunt binnen één werkdag een reactie van ons verwachten.
Belangrijk: Eventuele (transport)schade moet binnen 48 uur na levering worden gemeld. Na 48 uur wordt schade niet door ons vergoed.
Dit is afhankelijk van het product. Op de productpagina wordt getoond wat het garantietermijn is van dat specifieke product. Het garantietermijn is minimaal 1 jaar en kan oplopen tot maar liefst 20 jaar.
Het product wordt gratis vervangen of gerepareerd indien er sprake is van een fabricagefout. Dit is het geval als het product bij normaal gebruik eerder stuk gaat dan je van het product mag verwachten. Als het product door eigen toedoen schade oploopt is de reparatie of het vervangen van het product of onderdeel niet gratis.
Je kunt een aanvraag doen via ons serviceformulier.
Belangrijk: Eventuele (transport)schade moet binnen 48 uur na levering worden gemeld. Na 48 uur wordt schade niet door ons vergoed.
Dit kun je doen door het serviceformulier in te vullen. Er wordt binnen één werkdag op je aanvraag gereageerd.
Ook buiten het garantietermijn kijken we graag voor je naar een passende oplossing. Via het serviceformulier kun je de situatie omschrijven, wij kijken naar de mogelijkheden en zullen binnen één werkdag op je aanvraag reageren.